Kasbendjen
Image default
Telefonie

Defecte smartphone of tablet? GSM Reparatie Centrum staat tot je dienst

In 2011 opende het GSM Reparatie Centrum voor het eerst zijn deuren in Utrecht. Al snel volgden er nog drie winkels op locatie in de steden Nijmegen, Oosterhout en Gouda. Het doel van het bedrijf is om mensen te helpen bij hun telefoon reparaties en meer. Service, snelheid en goedkope reparaties staan hierbij hoog in het vaandel. Daarom ga je met je defecte smartphone of tablet naar het GSM Reparatie Centrum. Na een telefoon reparatie bij dit bedrijf, verlaat je de winkel met een brede lach op je gezicht en een zo goed als nieuwe smartphone in de hand.

Waarom kiezen mensen voor het GSM Reparatie Centrum?

Er zijn zoveel telefoon reparateurs op de markt; waarom zou je nu kiezen voor het GSM Reparatie Centrum? Ten eerste bieden de monteurs van het bedrijf je een razendsnelle service aan. Je smartphone kan in maar liefst twintig minuten gerepareerd zijn, waardoor je snel weer bereikbaar bent. De onderdelen die gebruikt worden in reparaties worden gezamenlijk tegen een scherp tarief ingekocht, waardoor je als consument weinig hoeft te betalen voor je telefoon reparatie. GSM Reparatie Centrum werkt daarnaast met eigen opgeleide monteurs, die na hun scholing zelfs verder kunnen gaan met vervolgcursussen. Hierdoor ben je verzekerd van ervaring en kennis bij je telefoon reparatie.

 

Werkwijze van het GSM Reparatie Centrum

Je kunt bij het GSM Repartiecentrum op twee wijzen je toestel aanmelden voor reparatie. Of je gaat naar een fysieke winkel of je meld je toestel online aan.

 

De winkel

Wanneer je jouw defecte toestel inlevert bij een van de vestigingen, dan leg je de klachten uit aan de medewerker van de reparatiebalie. Hierna wordt direct besproken welke onderdelen vervangen moeten worden en wat de kosten in dit geval zullen zijn. Vervolgens krijg je een reparatiebon mee, waarop alles kort wordt samengevat en die je mee moet nemen als afhaalbewijs. Verlies je deze bon onverhoeds, moet je een kopie meenemen van je aankoopbewijs. Na instemming van de consument wordt het toestel overgedragen aan de monteur, die het toestel repareert en vervolgens meerdere malen uitprobeert. Wanneer je jouw toestel weer komt afhalen, dan test de baliemedewerker het toestel ook nog eens samen met jou.

 

Online

Online kun je ook je reparatie aanmelden. Op de homepage van GSM Reparatie Centrum druk je op de banner van telefoon of tablet. Je wordt doorverwezen naar een merken pagina. Geef hier aan wat het merk is van je toestel. Kies hierna het model. Hierna kun je aangeven welke onderdelen kapot zijn. Hierbij zie je meteen een kostenopgave, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Wanneer je het defect hebt ingevuld, moet je nog aangeven of je een afspraak wil maken in de winkel, of je langskomt zonder afspraak of dat je jouw toestel opstuurt. Bij laatstgenoemde wordt gemiddeld een werkdag na aankomst je toestel gerepareerd en terug gestuurd. Vul hierna je gegevens in en eventueel het wachtwoord van je apparaat en je reparatie is aangemeld.